Przejdź do stopki

Zamówienia Publiczne - nowy przetarg - „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do 700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna.”

    wyświetleń: 177
Zamówienia Publiczne - nowy przetarg - „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.:

Treść

Informujemy, że dział Zamówienia Publiczne został zaktualizowany o nowe postępowanie przetargowe ===>>  nazwa zadania: „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do 700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna.”


Data zamieszczenia ogłoszenia:  2022-07-18

​Rodzaj zamówienia: Usługi

Tryb zamówienia:
tryb podstawowy – art. 275 pkt 2)
Termin składania ofert:2022-07-26
Procedura unijna (powyżej progów):
Nie
Identyfikator postępowania:IFS.271.33.2022.SA
Link do miniPortalu:
Numer ogłoszenia:2022/BZP 00258899/01
Pełna treść ogłoszenia:
OGŁOSZENIE POSTEPOWANIA.pdf


Dokumentacja przetargu znajduje się poniżej w sekcji "Załączniki" 


 

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi


„Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego pn.: „Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do
700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna””.


SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 300
1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184448002
1.5.8.) Numer faksu: (18) 541 21 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astudzinska@lososina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne


SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego pn.: „Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do
700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna””.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad2c92c0-0660-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258899/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18 09:07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006770/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego pn.: Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy
do 700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna.””
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00258899/01 z dnia 2022-07-18
2022-07-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy


SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
platformy zakupowej MarketplanetOnePlace, określone w regulaminie platformy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać darmowe konto na
platformie zakupowej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca posiadający konto na
platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej
MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania na swojej stronie internetowej www.lososina.pl oraz ID postępowania. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ klikając wcześniej opcję „Strefa Wykonawcy” lub ze strony głównej z zakładki
postępowania.
8. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
8.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem odpowiedniego wzoru formularza dostępnego na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
8.2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
8.3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej MarketplanetOnePlace
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ jako załączniki.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat RODO w rozdziale nr 33 do SWZ niniejszego postepowania


SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.33.2022.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00258899/01 z dnia 2022-07-18
2022-07-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego
prace projektowe i roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: „Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i
rozbudowy do 700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna” obejmujący między innymi:
1) pełnienie pełnego wielobranżowego kompletnego i profesjonalnego nadzoru
inwestorskiego nad całością realizacji ww. zadania, tj. w zakresie technicznym, terminowym, organizacyjnym, finansowym i
sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego.
Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane
przepisami prawa polskiego:
Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia skieruje osoby, pełniące funkcję Inspektorów nadzoru inwestorskiego ( w
tym Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru), które będą wchodziły w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru i będą
uczestnikami procesu projektowego i budowlanego ( w myśl przepisów Prawa budowlanego), a także będą czynnie
uczestniczyły przez cały okres realizacji zamówienia oraz będą posiadać wymagane uprawnienia oraz doświadczenie
zawodowe do pełnienia ww. funkcji.
2) wykonywanie wszystkich obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26, 27 ustawy
Prawo budowlane, w tym także koordynowanie czynności poszczególnych inspektorów nadzoru inwestorskiego równych
specjalności, przy czym Zamawiający wymaga, aby koordynatorem zespołu był inspektor nadzoru inwestorskiego w branży
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych. Koordynator będzie reprezentował Zamawiającego niniejszego przedmiotu zamówienia przed Wykonawcą,
3). pełnienie nadzoru inwestorskiego na każdym etapie realizacji ww. zadania, tj. na etapie zawarcia przez Zamawiającego z
Wykonawcą Robót zadania pn. „Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i rozbudowy do 700,00 m3/d i 8600 RLM
oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna” zwanym dalej Wykonawcą Robót, umowy na realizację ww. zadania
w zakresie uzgodnienia z Wykonawcą Robót, Harmonogramu rzeczowo-finansowego; na etapie projektowania; na etapie
realizacji robót budowlanych; na etapie rozruchu technologicznego oczyszczalni; na etapie odbioru końcowego ww. zadania,
a także nadzór w okresie gwarancji i rękojmi nad usuwaniem przez Wykonawcę Robót wad, realizacją obowiązków
serwisowych oraz dokonanie odbioru na zakończenie okresu gwarancji i rękojmi,
4).przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do ewentualnych zamówień
dodatkowych, zamiennych, uzupełniających udzielonych Wykonawcy Robót, zleconych w trakcie realizacji umowy zawartej
z Wykonawcą Robót,
5) uczestniczenie, jeżeli będzie to niezbędne w działaniach Zamawiającego w okresie trwałości projektu dofinansowanego
ze środków Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, w tym w kontrolach ze strony
podmiotu udzielającego dofinansowania na realizację ww. zadania,
6) wszystkie działania Wykonawcy winny zapewnić osiągnięcie celu, jakim jest otrzymanie przez Zamawiającego w
założonym terminie i budżecie ww. zadania, wykonanego w najwyższym standardzie, z zachowaniem optymalizacji kosztów
budowy i eksploatacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca wypełniając formularz ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszej SWZ określił cenę netto, należny podatek oraz cenę brutto.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszelkie koszty, w tym między innymi z tytułu dojazdów na teren budowy,
przejazdów, diet i noclegów, podatki i opłaty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 jest ceną ryczałtową.
4. Wynagrodzenie nie ulega podwyższeniu w razie wydłużenia się okresu realizacji zadania pn. „Zaprojektowanie oraz wykonanie
przebudowy i rozbudowy do 700,00 m3/d i 8600 RLM oczyszczalni ścieków w miejscowości Łososina Dolna”.
5. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku od
towaru i usług (VAT). Stawka podatku od towarów i usług (VAT) określana jest zgodnie z
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00258899/01 z dnia 2022-07-18
2022-07-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
6. Do wyliczonej kwoty należy doliczyć obowiązujący podatek VAT.
7. Cena ofertowa oraz ceny podane w formularzu cenowym powinny zawierać wszystkie zobowiązania w tym koszty bezpośrednie,
koszty pośrednie oraz zysk i powinny uwzględniać wszystkie podatki, ubezpieczenia, opłaty itp., włącznie z podatkiem od towarów i
usług (VAT). W przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej należy uwzględnić wszystkie składniki na
ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i zaliczkę na podatek dochodowy.
8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług (tzw. podatek odwrócony), Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny
podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje
Zmawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę
(rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty
podatku oraz wskazując stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
9. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w
tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób
niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: „C-doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzorubranży sanitarnej - osoba ta będzie pełnić funkcje
Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w rozdziale 19 SWZ niniejszego postępowania
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak


SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje na temat wadium zawarte zostały w ROZDZIALE 23. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00258899/01 z dnia 2022-07-18
2022-07-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY UMOWY ZOSTAŁY ZAWARTE W PARAGRAFIE 10 WZORU UMOWY
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie


SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-26 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający poinformuje równocześnie
wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej
punktacji,
2) których oferty zostały odrzucone,- podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji
wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone
negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
2. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji
technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i
przed ich ujawnieniem
3. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz
zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
4. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego
postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin
otwarcia tych ofert.
5. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie
w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
6. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do
negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
7. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje
w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do
negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00258899/01 z dnia 2022-07-18

Więcej szczegółowych informacji oraz załączniki dostępne TUTAJ

 

Na Skróty