Przejdź do stopki

Struktura Urzędu i Organizacja Pracy

    wyświetleń: 13799

Treść

STRUKTURA URZĘDU I ORGANIZACJA PRACY

 


WÓJT GMINY ŁOSOSINA DOLNA

  • mgr inż. Adam WOLAK

Przyjmuje interesantów we wszystkich sprawach w tym  w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki od godz. 8.00 - 16 .00.

Pokój nr 22 (wejście przez sekretariat), tel. +48 18 52 18 522, e-mail: wojt@lososina.pl


ZASTĘPCA WÓJTA GMINY

  • mgr inż. Mariusz KARPIERZ

Zakres załatwianych spraw:

1. Koordynacja i nadzór nad przygotowaniem, pozyskaniem finansowania zewnętrznego oraz realizacja istotnych dla Gminy Łososina Dolna inwestycji w zakresie infrastruktury :

- wodociągowej i zaopatrzenia w wodę,

- kanalizacyjnej i oczyszczania ścieków,

- drogowej,

- ochrony zdrowia,

- oświatowej.

2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy i Gminnymi Jednostkami Organizacyjnymi.

3. Zastępstwo za Wójta Gminy podczas jego nieobecności.

Pokój nr 20 A (wejście przez sekretariat), tel. +48 18 52 18 528, e-mail: mkarpierz@lososina.pl


MECENAS

  • mgr Krzysztof SMAGA:  RADCA PRAWNY URZĘDU

Zakres załatwianych spraw:

  1. Udzielanie porad prawnych pracownikom w zakresie spraw prowadzonych  przez Gminę.
  2. Sprawdzanie dokumentów pod względem zgodności z prawem.

REFERAT SPRAW ORGANIZACYJNYCH I OBYWATELSKICH

  • Kazimiera SROMEK: SEKRETARZ GMINY pełniący równocześnie obowiązki Kierownika Referatu

Zakres załatwianych spraw:

  1. Kierowanie pracą referatu.
  2. Organizacji i funkcjonowania  Urzędu.
  3. Opracowania i gromadzenia dokumentów prawnych.
  4. Kontroli przestrzegania prawa przez pracowników Urzędu.
  5. Przyjmuje Obywateli w sprawach skarg i wniosków oraz w innych sprawach codziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy.

Pokój nr 25, tel. +48 18 52 18 525, e-mail: sekretarz@lososina.pl


SEKRETARIAT

mgr Anna BRYNIAK: Inspektor ds. organizacyjnych

Zakres załatwianych spraw:
1.Obsługi sekretariatu Wójta Gminy.
2.Zaopatrzenia Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w materiały odrębnie ustalane.
3.Obsługi centrali telefonicznej.
4.Obsługi obywateli zgłaszających się do Urzędu Gminy w sprawach skarg i wniosków.

Pokój nr 20, tel. +48 18 444 80 02, e-mail: gmina@lososina.pl


EWIDENCJA LUDNOŚCI

  • Barbara HILA: Inspektor ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Wojskowych

Zakres załatwianych spraw:

1. Ewidencja ludności / zameldowania, wymeldowania/.

2. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.

3. Sprawy wojskowe /rejestracja, pobór, odroczenia, przedterminowe zwolnienia.

Pokój nr 24, tel. +48 18 52 18 524, e-mail: bhila@lososina.pl


KADRY, OŚWIATA

  • mgr Barbara BILIŃSKA: Referent ds. kadrowych

Zakres załatwianych spraw:

1. Sprawy kadrowe pracowników.
2. Koordynacja spotkań Wójta Gminy i jednostek organizacyjnych.
3. Obsługa organizacyjno-administracyjna szkół.
4. Inne sprawy z zakresu oświaty należące do Gminy.

Pokój nr 23, tel. +48 18 52 18 523 e-mail: kadry@lososina.pl


RADA GMINY

  • Agnieszka SZKARŁAT: Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Ochrony Informacji Niejawnych

Zakres załatwianych spraw:

  1. Obsługa Rady Gminy i Komisji Rady Gminy.
  2. Współpracy z sołtysami.
  3. Prowadzenia archiwum Urzędu Gminy.

Pokój nr 27, tel. +48 18 52 18 527,  e-mail: rada@lososina.pl


INFORMACJA, DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

  • mgr Magdalena CIĘCIWA: Inspektor ds. Działalności Gospodarczej, Sportu i Turystyki, e-mail: mcieciwa@lososina.pl

Zakres załatwianych spraw:
1. Działalność Gospodarcza.
2. Obsługa Punktu Informacyjnego.
3. Ochotnicze Straże Pożarne.
4. Kultura Fizyczna, Sport i Turystyka.

DZIENNIK PODAWCZY

Zakres załatwianych spraw:

  1. Obsługa Dziennika Podawczego.
  2. Prowadzenie i aktualizowanie BIP.
  3. Obsługa strony www Gminy.
  4. Kultura i Promocja Gminy.
  5. Dostęp do informacji publicznej.

Pokój nr 12, tel. +48 18 52 18 512


REFERAT FINANSOWO-BUDŻETOWY
  • mgr Iwona ORZECHOWSKA: SKARBNIK GMINY pełniący równocześnie obowiązki Kierownika Referatu:

Zakres załatwianych spraw:

  1. Kierowania pracą referatu.
  2. Zapewnienia  kompleksowego rozwiązywania problemów ekonomiczno-finansowych Gminy oraz obsługę finansową i księgową Gminy i Urzędu.
  3. Przestrzegania dyscypliny finansów publicznych oraz czuwa nad przestrzeganiem jej przez właściwe osoby.
  4. Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy.

Pokój Nr 34, tel. +48 18 52 18 534, e-mail: iorzechowska@lososina.pl


KSIĘGOWOŚĆ

  • mgr Ewelina Witowska: Inspektor ds. Księgowości Budżetowej

Zakres załatwianych spraw:
1. Prowadzenie księgowości budżetowej analitycznej Urzędu i organu finansowego Gminy.
2. Prowadzenie syntetyki księgowej Urzędu i organu finansowego Gminy.
3. Rozliczanie podatku VAT.
4. Rozliczanie dotacji dla Przedszkoli.
5. Prowadzenie sprawozdawczości.

  • mgr Urszula KMIECIK: Inspektor ds. Księgowości Budżetowej

Zakres załatwianych spraw:
1. Realizacja rachunków gotówkowych i bezgotówkowych z działalności budżetowej jednostek organizacyjnych Gminy tj. Urzędu Gminy, Szkół, ZFŚS.
2. Prowadzenie księgowości budżetowej Urzędu Gminy i inwestycji.
3. Prowadzenie sprawozdawczości.

  • mgr Elżbieta SROMEK: Referent ds. Księgowości Szkół

Zakres załatwianych spraw:
1.Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej wydatków i dochodów szkół.
2. Dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych szkół.
3. Sporządzenie sprawozdawczości szkół.

Pokój nr 32, tel. +48 18 52 18 532, ksiegowosc@lososina.pl


MIENIE KOMUNALNE, ŚRODKI TRANSPORTU

  • mgr Justyna PRUSAK-KOSECKA: Inspektor ds. Ewidencji Majątku Komunalnego, Podatku od Środków Transportowych i Funduszu Świadczeń Socjalnych

Zakres załatwianych spraw:

  1. Opłata miejscowa i targowa.
  2. Ewidencja mienia komunalnego oraz rozliczanie inwentaryzacji.
  3. Ewidencja analityczna środków  rzeczowych Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy.
  4. Ewidencja analityczna PKZP i ZFŚS.
  5. Podatek od środków transportowych.

Pokój nr 35, tel. +48 18 52 18 535, e-mail: jpkosecka@lososina.pl


PŁACE

  • mgr Wiesława ZAJĄC: Inspektor ds. Sporządzania Wynagrodzeń Nauczycieli i Pracowników, e-mail: wzajac@lososina.pl

Zakres załatwianych spraw:
1. Prowadzenie całości spraw w zakresie wynagradzania nauczycieli i pracowników.

  • mgr Agnieszka SKIRŁO: Inspektor ds. Sporządzania Wynagrodzeń Nauczycieli i Pracowników, e-mail: askirlo@lososina.pl

Zakres załatwianych spraw:
1. Prowadzenie całości spraw w zakresie wynagradzania nauczycieli i pracowników.

Pokój nr 37, tel. +48 18 52 18 537


PODATKI

  • Urszula LITWIŃSKA: Inspektor ds. Wymiaru Podatków, Opłat Lokalnych i Księgowości Podatkowej, e-mail: ulitwinska@lososina.pl

Zakres załatwianych spraw:
1.Wymiar podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości i opłat lokalnych.
2.Księgowość podatkowa w zakresie w/w podatków i opłat lokalnych.
3.Zakres powyższych czynności dotyczy miejscowości: ŁĘKI, ŁOSOSINA DOLNA, ŁYCZANKA, MICHALCZOWA, SKRZĘTLA, STAŃKOWA, WITOWICE DOLNE, WRONOWICE, ZNAMIROWICE, ŻBIKOWICE.

  • mgr Paulina PAJOR: Referent ds. Wymiaru Podatków, Opłat Lokalnych i Księgowości Podatkowej

Zakres załatwianych spraw:

1.Wymiar podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości i opłat lokalnych.
2.Księgowość podatkowa w zakresie w/w podatków i opłat lokalnych.
3.Zakres powyższych czynności dotyczy miejscowości: BIAŁAWODA, BILSKO, RĄBKOWA, ROJÓWKA, ŚWIDNIK, TABASZOWA, TĘGOBORZE, WITOWICE GÓRNE, ZAWADKA

Pokój Nr 16, tel. +48 18 52 18 516, e-mail: podatki@lososina.pl


KASA

  • Lucyna KRÓLCZYK: Inspektor ds. Kasy i Spraw Alkoholowych

Zakres załatwianych spraw:

1. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy.
2. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż  i podawanie napojów alkoholowych.

KASA czynna: /przerwa od godz. 9.10 - 9.40/

  • poniedziałek: 7.00 - 15.00
  • wtorek - czwartek: 7.00 - 14.00
  • piątek: 7.00 - 13.00

Pokój nr 19, tel. +48 18 52 18 519, e-mail: kasa@lososina.pl


GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI

  • mgr Katarzyna ZAWADZKA:  Referent ds. Poboru i Rozliczeń Opłaty za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi

Zakres załatwianych spraw:

1. Wydawanie worków.

2. Zmiany deklaracji.

3. Naliczanie opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych.

Pokój nr 17, tel. +48 18 52 18 517, e-mail: odpady@lososina.pl


REFERAT INFRASTRUKTURY I FUNDUSZY STRUKTURALNYCH

  • mgr Marzena BODZIONY: KIEROWNIK Referatu Infrastruktury i Funduszy Strukturalnych

Zakres załatwianych spraw:

1. Kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością Referatu.

Pokój nr 33, tel. +48 18 52 18 533, e-mail: mbodziony@lososina.pl


INWESTYCJE, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Zakres załatwianych spraw:

  1. Wykonywanie całokształtu zadań z zakresu inwestycji remontów.

Zakres załatwianych spraw:

  1. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych.

Pokój nr 31, tel. +48 18 52 18 531


GEODEZJA

 inż. Agnieszka WĄSOWSKA: Podinspektor ds. Geodezji Planowania Przestrzennego, e-mail: geodezja@lososina.pl

Zakres załatwianych spraw:

  1. Rozgraniczenia i podział nieruchomości.
  2. Numeracja porządkowa nieruchomości.
  3. Prowadzenie procedury planistycznej zmiany MPZP.

GOSPODARKA GRUNTAMI

  • mgr inż. Marian MĄKA: Inspektor ds. Gospodarki Gruntami, e-mail: mmaka@lososina.pl

Zakres załatwianych spraw:

  1. Gospodarowanie nieruchomościami przez Gminę /zakup, sprzedaż, dzierżawa, oddanie w wieczyste użytkowanie gruntów.
  2. Wyłączenia gruntów rolnych i leśnych z produkcji.
  3. Sprawy z zakresu wspólnot gruntowych.

Pokój nr 15, tel. +48 18 52 18 515


     DROGI

Zakres załatwiania spraw:

  1. Utrzymanie dróg.
  2. Uzgodnienie lokalizacji ogrodzeń i zjazdów wzdłuż dróg gminnych.
  3. Wydawanie decyzji w zakresie umieszczenia urządzeń obcych w pasie drogowym.

OCHRONA ŚRODOWISKA, ROLNICTWO

  • Wojciech GRÓDEK: Inspektor ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

 e-mail: wgrodek@lososina.pl                                                       

Zakres załatwiania spraw:

  1. Wydawanie decyzji środowiskowych.
  2. Bieżąca obsługa rolnictwa.
  3. Ochrona środowiska, przyrody, zwierząt, łowiectwo.
  4. Gospodarka leśna.
  5. Zwrot podatku akcyzowego.

Pokój nr 38, tel. +48 18 52 18 538


FUNDUSZE ZEWNĘTRZNE

mgr Aneta KOZIAŁ: Referent do spraw pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Załatwia sprawy w zakresie:

  1. Wnioskowanie o środki finansowe z funduszy zewnętrznych.
  2. Komunikacja publiczna.

Pokój nr 36, tel. +48 18 52 18 536, e-mail: fundusze@lososina.pl


SAMODZIELNE STANOWISKA PRACY

URZĄD STANU CYWILNEGO

  • Janina PIERZCHAŁA: Inspektor ds. USC i Obrony Cywilnej

Zakres załatwianych spraw:

  1. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.
  2. Wydawanie wypisów  z akt stanu cywilnego.
  3. Sporządzanie i rejestracja aktów  urodzeń.
  4. Sporządzanie i rejestracja aktów  zgonów.
  5. Realizacja zadań obrony cywilnej.

Pokój nr 26, tel. +48 18 52 18 526, e-mail: jpierzchala@lososina.pl


Stanowisko ds. audytu wewnętrznego

tel. +48 18 44 48 002


Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

tel. +48 18 44 48 002


Stanowisko ds. obsługi teleinformatycznej, Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Pokój nr 30, tel. +48 18 44 48 002, e-mail: informatyk@lososina.pl


PROGRAM CZYSTE POWIETRZE

  • mgr Wioleta LIPIŃSKA: Referent do spraw programu "Czyste Powietrze” i ochrony środowiska

Zakres załatwianych spraw:

  1. Program „Czyste powietrze”.
  2. Kontrole palenisk.

Pokój nr 14, tel.: +48 18 52 18 514, e-mail: czyste.powietrze@lososina.pl


PRACOWNICY OBSŁUGI

  • Anna STOSUR – sprzątaczka
  • Maria BEDNAREK – sprzątaczka
  • Jan SZEWCZYK – pracownik gospodarczy
Na Skróty